.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با استقبال استاندار ؛
معاون اول رئیس جمهور وارد مازندران شد
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور همزمان با دومین روز از هفته دولت عصر امروز پنجشنبه به منظور افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی از طرق فرودگاه بین المللی شهدای ساری وارد مازندران شد.
معاون اول رئیس جمهور وارد مازندران شد

به گزارش شمال نیوز، محمد مخبر که از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان همراهی می‌شود در بدو ورود به فرودگاه ساری مورد استقبال سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران قرار گرفت.

 

معاون اول رییس جمهور در فرودگاه شهدای ساری در گفت و گو  با خبرنگاران افزود : در مدت فعالیت دولت سیزدهم به ندرت طرح عمرانی جدیدی کلید خورده است ،چرا که دولت تمام توان و تمرکز خود را برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام معطوف کرده است .

 

وی هدف از سفر به مازندران را نیز در راستای همین سیاست و رویکرد دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت : امروز طرح های خوبی در مازندران به بهره برداری می رسد و طرح های عمرانی مهمی دیگری هم در دست اقدام است و در آینده به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها مردم این استان از خدمات خوبی بهره مند خواهند شد .

 

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران ، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

 

بنابراین گزارش در این سفر به صورت ویژه طرح آبرسانی حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر و بابلسر پس از انتظار ۱۳ ساله به بهره برداری می رسد.افتتاح عملیات بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.